Bedankt voor je komst naar de Analytics & data summit

Hi data goeroe!

We zijn nog steeds aan het bekomen van de fantastische bijeenkomst die we samen met jullie gehad hebben op de Analytics & Data Summit. Namens het hele team willen we jullie bedanken voor jullie aanwezigheid en bijdrage aan deze fantastische dag. Wij kijken terug op een geslaagde eerste editie.

We hopen dat jullie net zo genoten hebben van onze keynote sprekers, de breakout-sessies en de leuke gesprekken tijdens de lunch als wij dat deden. En natuurlijk hopen we dat jullie de kans hebben gehad om mooie inzichten op te doen, nieuwe contacten te leggen en recente technologieën te ontdekken.

We hebben deze dag op beeld vast proberen te leggen en de mooiste plaatjes vinden jullie hieronder terug. Daarnaast delen we graag nog even de belangrijkste inzichten & slidedecks van deze dag met je zodat je er meteen mee aan de slag kan gaan. Mocht je hierbij onze hulp nodig hebben, aarzel dan niet om het ons te laten weten. We helpen je graag verder.

Nogmaals, onze oprechte dank aan jullie allemaal! We kijken nu al uit naar ons volgende event en hopen dat jullie er weer bij zullen zijn. Want zonder jullie zou deze gelegenheid niets zijn geweest dan een stapel data zonder enige betekenis.

Tot snel!
YourFellow

Keynote takeaways

Plenary session

GA4 je met de Fellows

Vanaf 1 juli 2023 kunnen we er écht niet meer omheen: Google Analytics 4 (GA4). Zaak dus om alle ins and outs te weten over de nieuwste versie van Analytics. Tijdens deze sessie vertelden Michael en Glenn waarom Google deze nieuwe versie heeft uitgerold, wat de grootste verschillen zijn tussen UA en GA4, de voor- en nadelen die GA4 met zich meebrengen en de rapporten die essentieel zijn binnen e-commerce en leadgeneratie. Het vertrekpunt van aangepaste rapporten voor jou als marketing manager of eigenaar? Welke data heb jij nodig om de juiste beslissingen te kunnen nemen?

Break out session

Paul & Joris - Hoe verzamel je betrouwbare data?

‘The Cookieless Era’. Je zal het waarschijnlijk al meer dan eens voorbij hebben zien komen. Maar wat betekent dit nou eigenlijk concreet? Waarom zou jij als marketeer, marketingmanager of directeur hier rekening mee moeten houden? En hoe dan verder? 

Paul & Joris namen je mee in de wereld van cookies, het ‘verdwijnen’ van deze cookies en de effecten hiervan op jouw data. Daarnaast gaven ze je de eerste handvatten om te starten met het verzamelen van complete én betrouwbare data.

Break out session

Peter Vervelde - Leer je klanten nog beter kennen

PostNL heeft meer dan 40 kenmerken tot zijn beschikking over 8 miljoen consumentenadressen in Nederland. Denk hierbij aan kenmerken zoals type woning, gezinssamenstelling, inkomen en consumenten persona’s. Deze data kan vervolgens ingezet worden om groeikansen te identificeren en daarmee meer omzet te realiseren. Het personaliseren van je marketingcommunicatie d.m.v. deze inzichten leidt vervolgens tot een hogere interesse en koopintentie. Bovendien wordt het marketingbudget effectiever ingezet.

Break out session

Sjoerd Maessen - Haal het maximale uit je data

Sjoerd vertelde tijdens zijn break out sessie, hoe je als bedrijf toewerkt naar een data gedreven organisatie. De eerste stap is om een goede tech stack samen te stellen. Zorg daarna ervoor dat je ruwe data centraal verzamelt vanuit verschillende bronnen en tools. Dat is de basis. Vandaaruit kun je vervolgens geavanceerde analyses maken. Breng in kaart wat voor analyses bijdragen aan je bedrijfsdoelstellingen en door dashboards te maken kun je hier gemakkelijk maandelijks op rapporteren.

Eens vrijblijvend sparren?

We gaan graag met je in gesprek om te ontdekken wat je uitdagingen op het gebied van online marketing zijn.

Sfeerimpressie

Wij zijn Yourfellow,
jouw digitale groei
start hier

Noordhaven 84
4761 DC Zevenbergen
Parkeren

Wij zijn Yourfellow,
jouw digitale groei
start hier

Noordhaven 84
4761 DC Zevenbergen
Parkeren