Home > 20 tactieken voor Black Friday
Black Friday, het marketing-event van het jaar staat voor de deur. Miljoenen consumenten zoeken in de week voor, tijdens en na Black Friday naar de beste deals. Hoe ga je hier als webshop mee om? Eén ding is zeker; een goed begin, is het halve werk! In ons playbook geven we jou handvatten om het maximale uit Black Friday te halen. Drie van de 20 tips lichten we alvast graag toe!
Een pop-up, in combinatie met gamification, kan enorm goed helpen bij het opbouwen van je mailinglijst. Ideaal om je deals onder de aandacht te brengen en je sales te stimuleren. Denk hierbij aan een “Spin The Wheel” of een kraskaart voor conversieratio’s tot wel 20% voor een nieuwsbrief inschrijving.
Een handige tool: Optinmonk.com
Optimaliseer je titels binnen Google Shopping en voeg ‘Black Friday’ toe via een feed optimalisatie tool, zoals Channable. Dit zorgt ervoor dat je meer kans maakt om getoond te worden wanneer men op zoek is naar producten i.c.m. ‘Black Friday’. Vergeet niet om generieke zoektermen rondom Black Friday uit te sluiten. Je wilt in je Google Shopping campagnes niet op generieke termen gevonden worden. De volumes zijn namelijk enorm.
Wij vertellen je graag alles over onze diensten. Wil je meer weten? Neem dan contact met ons op .
Zorg ervoor dat je krantenlijsten zijn geüpload binnen je belangrijkste kanalen. Zo zorg je met een minimaal budget dat je klanten je voorbij zien komen op Facebook, Instagram, Snapchat, Tiktok en Youtube. Benieuwd naar de andere 17 tips? Download het playbook hieronder gratis.
Heb je vragen over ons playbook? Of wil je een keer sparren over Black Friday campagne van jouw organisatie? Vul gerust het contactformulier hieronder in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Vul dit formulier in en krijg vandaag nog een fellow aan de lijn!
2023 Yourfellow, Alle rechten voorbehouden
Noordhaven 84
4761 DC Zevenbergen
Parkeren
Cookies
Privacy