Strategie

Groei realiseren, concrete business targets formuleren en duidelijke (online) marketingacties bepalen. Een online marketing strategie ligt hieraan ten grondslag. Een gedegen strategie helpt je om meer naamsbekendheid op te bouwen, meer sollicitanten of leads te realiseren of meer e-commerce omzet te genereren. Het is de stip op de horizon waar we met elkaar naartoe werken. En daar helpen we je graag bij. Samen kijken we wat er voor nodig is om jouw doelstellingen te formuleren en te behalen. Samen successen vieren; daar gaan we voor!

PvG©-20211203_83A7012
CopyrightPetervanGeest-YourFellow20220520_83A0240

Een online marketingstrategie als roadmap

Een online marketing strategie is je roadmap om ervoor te zorgen dat je de juiste richting in gaat als organisatie. Duidelijke doelstellingen zorgen voor de juiste koers voor jouw marketing strategie. Welke basis heb je nu al gelegd waar we op voort kunnen borduren? Bij groei hoort beweging. Welke digitale transformatie moeten we in gang gaan zetten? Vervolgens kun je via de juiste kanalen bij je specifieke doelgroep zichtbaar worden en interactie aangaan. De concurrentie zit ook niet stil en de klant van vandaag verwacht steeds meer. Een sterk aanvalsplan is hiervoor het fundament.

Stappenplan naar een strategisch fundament

Om de doelstellingen van jouw organisatie te behalen, hebben we een proces voor onze opdrachtgevers uiteengezet. Afhankelijk van welke basis je al gelegd hebt en de behoefte vanuit jullie, stappen we in op de plek(ken) waar het nodig is.

Meer weten?

Wij vertellen je graag alles over onze diensten.  Wil je meer weten? Neem dan contact met ons op .

Sparren met een Strateeg? 

YourFellow start altijd vanuit de bedrijfsstrategie. Van daaruit willen we de zakelijke doelstellingen concreet maken door KPI’s te bepalen en meetbaar te maken. Deze kunnen we vervolgens in een dashboard opmaken, zodat je realtime inzage hebt in waar je staat als organisatie ten opzichte van je targets.

Wie is nou precies je doelgroep en waar zoeken ze naar? Door buyer persona’s te definiëren vanuit gedegen onderzoek & data, hebben we meer grip op waar we onze marketingcommunicatie op moeten focussen. Hierdoor sluit je communicatie beter aan op de behoefte van jouw doelgroep.

Website bezoekers zijn ongeduldig en op zoek naar relevante informatie. Dat betekent dat je binnen no-time moet communiceren aan de wereld wat je te bieden hebt. Welke plek willen jullie innemen in het hoofd van de doelgroep? Voor welke waarden staan jullie als organisatie? Wat is je brand story? En wat is jullie betekenisvolle merkbelofte?

Om je te kunnen onderscheiden van andere merken, producten of diensten is het echt belangrijk om als organisatie je doelgroep te begrijpen. Door onderzoek uit te voeren, krijgen we inzichtelijk wie je doelgroep precies is en welke uitdagingen zij hebben. Waarom kiezen jullie huidige klanten nu al voor jullie? Deze inzichten kunnen we vervolgens gebruiken om te bepalen hoe we de doelgroep het beste kunnen benaderen.

Het digital marketing canvas is een handig handvat om groei door te maken. Je doelstellingen en huidige performance vormen het fundament. Om je doelen te bepalen kijken we per fase naar de tools, data, kanalen en creatives bij het bepalen van je doelstellingen. De kracht van het model is de eenvoud en duidelijkheid. 

Nu je plan helder is, heb je wel de juiste mensen nodig om het uit te voeren. Om je als organisatie te onderscheiden op de arbeidsmarkt is vandaag de dag een behoorlijke uitdaging. Wij helpen je er graag mee!

Wat is jouw
marketing uitdaging?

Vul dit formulier in en krijg vandaag nog een fellow aan de lijn!

Hidden
Hidden
Waar kan YourFellow mee helpen?

Een greep uit onze succesverhalen

Wij zijn Yourfellow,
jouw digitale groei
start hier

Noordhaven 50
4761 DB Zevenbergen
Parkeren

Wij zijn Yourfellow,
jouw digitale groei
start hier

Noordhaven 50
4761 DB Zevenbergen
Parkeren